Support

SERVICE / GARANTI:

Vårt mål är att alla som köper en produkt av oss ska kunna använda den så mycket som möjligt. Om du tror att du har fått en defekt produkt och/eller har problem med produktens funktionalitet, kontakta oss gärna på följande email så hjälper vi dig:

customerservice@keepitcool.se

Mailinstruktioner:

  1. Beskriv problemet med produkten med hjälp av så mycket detaljer som möjligt.
  2. Bifoga en eller flera bilder som påvisar problemet/defekten, gärna videos också.
  3. Bifoga kopia för inköpskvitto

Efter att vi har mottagit din förfrågan, kommer vårt tekniska supportteam hjälpa dig. Vi har de flesta reservdelarna hemma i lager och kan ofta lösa eventuella kundproblem relativt fort. Vårt mål är att besvara alla inkomna kundcase inom 48 timmar.  

Keep It Cool AB erbjuder enligt EU's regler 2 års garanti på alla produkter vi säljer. 

ÅTERKÖP / RETURER:

Keep it Cool AB accepterar inte retur eller utbyten av sålda produkter då dessa används för att hantera livsmedel. Mer information om detta finns under 'Refund policy' på vår startsida.