Support
SERVICE / GARANTI:
Vårt mål är att alla som köper en produkt av oss ska kunna använda den så mycket som möjligt. Om du tror att du har fått en defekt produkt och/eller har problem med produktens funktionalitet, kontakta oss gärna på följande email så hjälper vi dig:
customerservice@keepitcool.se
Mailinstruktioner:
- Beskriv problemet med produkten med hjälp av så mycket detaljer som möjligt.
- Bifoga en eller flera bilder som påvisar problemet/defekten, gärna videos också.
- Bifoga kopia för inköpskvitto
Efter att vi har mottagit din förfrågan, kommer vårt tekniska supportteam hjälpa dig. Vi har de flesta reservdelarna hemma i lager och kan ofta lösa eventuella kundproblem relativt fort. Vårt mål är att besvara alla inkomna kundcase inom 48 timmar.
Keep It Cool AB erbjuder enligt EU's regler 2 års garanti på alla produkter vi säljer.
ÅTERKÖP / RETURER:
Keep it Cool AB accepterar inte retur eller utbyten av sålda produkter då dessa används för att hantera livsmedel. Mer information om detta finns under 'Refund policy' på vår startsida.